Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av kajsa svanlind - 8 augusti 2014 14:05

Tjenare! 


Jag skall naturligtvis vara en i mängden och börja mitt första inlägg med att säga att jag äntligen(!) har fått tummen ur och skapat en egen blogg. Denna 19åriga brud från landet (melland Göteborg och Borås) skall snart få uppleva sin högsta dröm. Ja, om 18 dagar skall jag prova få mina egna vingar och kasta mig ut i världen, eller ja... England, för att jobba som au pair i ett år! Helt sjukt! Detta har varit min dröm sedan jag gick på högstadiet och min morot för att ta mig igenom gymnasiet (naturvetenskap) med bra betyg. 


För att mina vänner, min familj och alla andra som vill, skall kunna följa mitt liv i Alton (lite väster om London) och för att jag skall kunna skriva av mig lite, har jag nu skapat denna blogg. Förhoppningsvis skall jag lyckas uppdatera relativt regelbundet, men jag vågar inte lova något. 


Jag tänkte börja blogga redan nu så att ni får ta del av mitt liv här i Sverige innan jag reser iväg. Så, nu sitter jag och bokar tågbiljett till Stockholm, till nästa vecka, då jag skall gå på Stockholmsderbyt (AIK-Djurgården), och nej, jag är verkligen INTE supporter av något av dessa lag (Man är ju såklart GAISare!!), men en kompis till mig är AIKare. I hörlurarna gör Håkan mig sällskap.  


Ha det gött, hej!          


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards