Alla inlägg den 15 september 2014

Av kajsa svanlind - 15 september 2014 20:35

 

Utgång! Älskar att man kan köpa både kopparberg och rekorderlig här!



 

Naturligtvis stack vi även och käkade på Dominos. Vi har blivit stammisar där nu


    

Deras Cookies är så sjukt goda!


   

Lördagen spenderade jag hos barnens mormor och morfar.

 

Jag blev bjuden på blackberry crumble, vilket jag aldrig har ätit förut, men som var vansinningt gott!

 

Jag älskar att det är mittev av september och de vilda sommarblommorna fortfarande finns kvar. Så som maskrosor och smörblommor mfl.

 

Passade även på att chilla lite vid deras pool.

     

Igår (söndag) väcktes jag av ett sms från Karina (min au pairkompis från Tyskland). Då var klockan 11.20 och jag har nog aldrig sovit så länge i hela mitt liv... Hon frågade i alla fall om jag ville följa med henne och Brenda (från Guatemala) på picknik i Alton, vilket jag naturligtvis tackade ja till! Vi köpte en massa godsaker, ja allt man kan tänka sig att ha på en picknik (jag tog även med marabou som jag bjöd på). Vi hade det otroligt mysigt och det var underbart väder!

           


Ha dé!

Ovido - Quiz & Flashcards